Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Mapa miejsc "Naszych Małych Cudeniek..."

czwartek, 16 sierpnia 2012

  Postanowiłam stworzyć dla Was mapę miejsc wartych odwiedzenia z dziećmi. Wiem, że jest ich wiele w internecie, jednak ta będzie wyjątkowa ;) bo stworzymy ją razem dla siebie wzajemnie ! To ma być mapa miejsc, gdzie dziecko traktowane jest po królewsku ! 


  Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie przyczynić się do rozwijania tej mapy. Jeśli chcecie polecić innym (w ramach tej mapy) miejsce warte odwiedzenia z dziećmi prześlij mi na meila : magda1_1998@wp.pl gotowy mini artykuł wraz z 2-3 zdjęciami (nieobowiązkowo) o tym miejscu...

  To co pomożecie ? Czekamy na wasze propozycje :)


Pokaż Bez tytułu na większej mapie

  A sama również mam na uwadze 2 miejsca... i z pewnością napiszę o nich na dniach - Zachęcam do obserwacji !

13 komentarzy:

  1. Świetna sprawa :) Postaram się coś podesłać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ! Wysłałam Ci na meila ... niestety bez zdjęć bo nie mam :( Doszło ???

      Usuń
    2. Niestety nic do mnie nie dotarło :( Na pewno wysłałaś na tego meila: magda1_1998@wp.pl ?

      Usuń
    3. Tak... to dziwne :( Spróbuję później

      Usuń
  2. Niestety nie wypuszczamy się do Centrum Krakowa - jeszcze nie sprawdzałam tych miejsc ale słyszałam o nich ;) Jak tylko będę w takim miejscu to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja słyszałam o paru miejscach ale niestety nie byłam tam. Co roku planujemy, ale jak zwykle na tym się kończy ;-( czuje że dzieci dorosną zanim się tam wybierzemy ;-/

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam ja uwielbiam Kraków i chętnie do niego wracam

    OdpowiedzUsuń
  5. Oj mieszkać to bym tam nie chciała, ale pojechać raz na kilka lat to chętnie

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)