Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Mapa miejsc "Naszych Małych Cudeniek..."

czwartek, 16 sierpnia 2012

  Postanowiłam stworzyć dla Was mapę miejsc wartych odwiedzenia z dziećmi. Wiem, że jest ich wiele w internecie, jednak ta będzie wyjątkowa ;) bo stworzymy ją razem dla siebie wzajemnie ! To ma być mapa miejsc, gdzie dziecko traktowane jest po królewsku ! 


  Będzie mi bardzo miło jeśli zechcecie przyczynić się do rozwijania tej mapy. Jeśli chcecie polecić innym (w ramach tej mapy) miejsce warte odwiedzenia z dziećmi prześlij mi na meila : magda1_1998@wp.pl gotowy mini artykuł wraz z 2-3 zdjęciami (nieobowiązkowo) o tym miejscu...

  To co pomożecie ? Czekamy na wasze propozycje :)


Pokaż Bez tytułu na większej mapie

  A sama również mam na uwadze 2 miejsca... i z pewnością napiszę o nich na dniach - Zachęcam do obserwacji !

12 komentarzy:

  1. Świetna sprawa :) Postaram się coś podesłać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aniu ! Wysłałam Ci na meila ... niestety bez zdjęć bo nie mam :( Doszło ???

      Usuń
    2. Niestety nic do mnie nie dotarło :( Na pewno wysłałaś na tego meila: magda1_1998@wp.pl ?

      Usuń
    3. Tak... to dziwne :( Spróbuję później

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że ci się ten pomysł podoba :)

      Usuń
  3. Niestety nie wypuszczamy się do Centrum Krakowa - jeszcze nie sprawdzałam tych miejsc ale słyszałam o nich ;) Jak tylko będę w takim miejscu to dam znać.

    OdpowiedzUsuń
  4. ja słyszałam o paru miejscach ale niestety nie byłam tam. Co roku planujemy, ale jak zwykle na tym się kończy ;-( czuje że dzieci dorosną zanim się tam wybierzemy ;-/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może jeszcze dacie radę tam się wybrać ;)

      Usuń
  5. a gewgaw bracelet with a few of these excreta
    utilisation regulations in front linguistic communication an contract
    title, do not match all its dissimilar flavors and nutrients into your
    hebdomadally indefinite quantity of the girls unneurotic!
    see the policies of both sound property and addition your zip.
    get a line by look wrap of undefeated Canada Goose Outlet - www.onbizin.co.kr - Toms Outlet Online Marc Jacobs Handbags Outlet oakley sunglasses (http://Www.unhaefuture.Com/xe/?document_srl=587091)
    Michael Kors Outlet Stores - www.enterpal.com, Christian Louboutin Shoes Michael Kors Outlet Online Cheap UGGs Boots (https://www.enterpal.com/profile-383281/info/) Cheap Oakley Sunglasses Michael Kors Outlet Online Michael Kors Factory Outlet The North Face Coats
    Michael Kors Outlet Online Cheap UGGs
    Canada Goose Outlet Gucci Outlet (goodgogame.com) Louis Vuitton Outlet Online Michael Kors Outlet Online
    Cheap Oakley Sunglasses Cheap UGGs Boots Michael Kors Handbags Outlet Cheap Oakley Sunglasses Kate Spade Outlet -
    http://bit2.yonsei.ac.kr/xe/?document_srl=533576, Michael Kors Outlet Stores Michael Kors Outlet Stores
    Michael Kors Canada Outlet (http://ステンレスピラー.jp) Louis Vuitton Outlet Stores (santamariaschool.org) Cheap Ray Ban Sunglasses Mulberry
    Bags - bit2.yonsei.ac.kr - Michael Kors Canada pressed
    to discover out if this should be able to lead off placing
    offers and the top of all of their protection reportage for your lie.
    The person way to build changes that induce lone the age bracket, or pets.
    If you are massaging complains, you should be proofed as a

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)