Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Lilla Lou (1)

czwartek, 2 sierpnia 2012

Zdjęcie profilowe   Jakiś czas temu otrzymałam do testowania 5 produktów Lilla Lou , dziś kilka dłuższych słów właśnie na temat tych produktów ...

Zacznijmy od tego, że marka Lilla Lou oferuje różne, kreatywne zabawki dla dziewcząt w wieku 6+ (średnio od 5 do 12 roku życia) . W asortymencie sklepu internetowego Lilla Lou możemy znaleźć:
- szkicowniki
- zeszyty kreatywne
- kolorowanki Lillaki
- artykuły plastyczne.

Więcej informacji na stronie: http://www.lillalou.pl/.



Więc przez ten krótki okres czasu testowaliśmy :


* SZKICOWNIK Dolls Fashion Designer 22x22

-Wymiary: 22x22 cm
-Sugerowana cena: 11.90 zł

* SZKICOWNIK Harajuku 22x22

- Wymiary: 22x22 cm
- Sugerowana cena: 11.90 zł

* Zeszyt kreatywny PARTY A4

- Wymiary: A4
- Sugerowana cena: 13.90 zł

* Zeszyt kreatywny Fashion A4 

- Wymiary: A4
- Sugerowana cena: 13.90 zł

* Zeszyt kreatywny Fashion (2) A4

- Wymiary: A4
- Sugerowana cena: 13.90 zł

Ponieważ moje dzieci nie za bardzo przepadają (już/jeszcze) za tego typu zabawkami i nie są "grupą docelową", te produkty testowałam wraz z 8-letnią Ulą :)


Na początek skupiłyśmy się na tworzeniu Lilla Lou kredkami . Jednak po kilku dniach testowania 
zaczęłyśmy upiększać te książeczki elementami 3D takimi jak:
- kokardki
- materiały różnego rodzaju
- kwiatki (sztuczne) itp.


Ten wpis postanowiłyśmy (ja oraz Ula) rozpocząć turtoialem , czyli "krok po kroku" jak stworzyć Lilla Lou naszym pomysłem :)

KROK 1

Potrzebne nam będą :
- klej
- nożyczki
- mały kawałek granatowej bibuły
- kawałek białego/kremowego tiulu                          
- kredki ołówkowe (granatowa i skórowa)
- resztka tuszu do rzęs (jeśli mamy) lub czarna kredka
- szminka (jeśli mamy) lub czerwona kredka
oraz oczywiście szkicownik/zeszyt kreatywny Lilla Lou.

KROK 2

Tusz otwieramy i tak jak malujemy rzęsy takimi kreskami
'malujemy' włosy naszej modelce./Jeśli używamy czarnej
kredki po prostu je malujemy wspomnianą wcześniej kredką.

KROK 3

Szminką/kredką kolorujemy gumkę do włosów oraz usta :)



KROK 4

Wycinamy z tiulu sukienkę i przyklejamy ją.





KROK 5

Granatową bibułę wiążemy w kokardkę i przyklejamy
w tym miejscu (patrz zdjęcie obok) na sukience.

KROK 6

Kredką koloru skóry kolorujemy ciało naszej Lilla Lou.

KROK 7

Granatową kredką rysujemy i kolorujemy buty oraz torebkę modelce.



KROK 8

Nasza Lilla Lou jest już gotowa ! Czy nie jest ładna ?



Każdy z przekazanych mi do testowania produktów jest (moim zdaniem) godny polecenia. Mogę zapewnić każdego, że produkty Lilla Lou nie są zwykłymi papierowymi kolorowankami, a z pewnością nie ograniczają dziecka ! Mianowicie dziecko nie otrzymuje gotowego szkicu tylko (!) do pokolorowania . Mamy szkic dziewczyny :


Lilla Lou party - zeszyt kreatywny

i możemy w sumie zrobić z nią wszystko (no prawie wszystko) ... Na przykład przerobić jej włosy:

bądź ... dorobić tło ,

lub dodać element 3D,

oraz wiele, wiele innych... Więc z pewnością jest to urozmaicenie dla tego typu zabawy :) - PLUS !

Na dziś to tyle, ale za kilka dni będzie część 2 i tam będzie więcej efektów naszej pracy :) Sama mam zamiar coś zaprojektować - ale muszę to jeszcze przemyśleć, a jak już się do tego zbiorę to na pewno się z Wami moim projektem podzielę :).




PS.: Jestem zła, a jednocześnie chce mi się płakać ! Gdy patrze, na niewiarę ludzi w innych (czego się stałam ofiarą) w świecie realnym i wirtualnym (w moim przypadku był to świat wirtualny) ... Zostałam posądzona przez obcą kobietę o plagiat ... Tłumaczyłam jej to, a ona : Przekonywanie mnie jednak, że nie były plagiatem, jest bezcelowe. Nie wierzę w to. ... Ręce mi opadają, chciałam zostawić to dla świętego spokoju, ale nie mogę ... 

14 komentarzy:

  1. Pani Aniu i Ulu!
    bardzo, bardzo dziękujemy za ciepłe przyjęcie Lilla Lou i fantastyczny tutorial. Nad Lilla Lou pracują same dziewczyny i wszystkie jesteśmy bardzo podekscytowane widząc, że to, co tworzymy zachęca do kreatywnej zabawy. Bardzo podobało nam się kreatywne wykorzystanie tuszu - świetny pomysł do wykorzystania jeszcze nie raz :))) Dziękujemy!
    Lilla Lou Team :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Cieszymy się, że Lilla Lou nasz pomysł przypadł do gustu i obiecujemy zaskoczyć jeszcze kilka razy - szczegóły w kolejnym poście :)

      Ania i Ula !

      Usuń
  2. Lilla Lou , właśnie szukałam opinii na ich temat i trafiłam do Ciebie! Rozumiem, że te produkty polecasz ... Chyba jednak się zdecyduje na ich zakup (ale za nim to poszperam jeszcze w innych miejscach w sieci) .

    Poza tym blog jest ok i bede tu zaglądała !

    Pozdrawiam
    Mama Julki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Tak,tak polecam , myślę , że Julia byłaby zachwycona .

      I oczywiście zachęcam do częstszego odwiedzania bloga .

      Usuń
    2. Anonimowy ja też w 100% mogę polecić książeczki LilaLou moje córeczki są nimi zachwycone i tworzą przecudne kreacje dla laleczek. Te książeczki naprawdę pobudzają dziecięcą kreatywność i rozbudzają wyobraźnie :) u mnie też znajdziesz recenzje

      Usuń
  3. Ten zestaw jest idealny... dla mnie ;) Jako dziecko zawsze uwielbiałam takie kreatywne zabawy, lubiłam rysować, kolorować , wycinać... Do tej pory ciągnie mnie do takich rzeczy! Mam wielką nadzieję, że Emilka w przyszłości będzie podzielać moje zainteresowanie i wspólnie będziemy tworzyć takie piękne dzieła. Na razie jest na etapie malowanie "kółek" (ma prawie dwa latka) i wychodzi jej to świetnie a jaka dumna jest z tego ;)
    Już nie mogę doczekać się kiedy będę kupować jej takie produkty, które pomagają jej w kreatywnym tworzeniu obrazków!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) Ja też lubię takie rzeczy i moje dzieci w sumie też ale jakoś tym razem nie były zainteresowane ...

      Usuń
  4. tak popieram Lilla Lou jest świetna :-) ja z córką też testujemy i jesteśmy na etapie sortowania zdjęć :-) więc w net zamieścimy post na blogu ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę zerkać i czekać na wasze efekty :) Jestem tego baaardzooo ciekawa !

      Usuń
  5. To może jest ciekawa forma zabawy ale w sumie nie ma nic bardziej kreatywnego (moim zdaniem) jak biała kartka i to co pod ręką ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana na pewno coś w tym jest ... ale mimo wszystko uważam że te książeczki są warte uwagi ;)

      Usuń
  6. Nigdy nie słyszałam o tej firmie. Wyszukujecie ciekawe rzeczy :) My jeszcze jesteśmy za małe. Na razie testujemy wodne malowanki i nawet się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wodne kolorowanki ? pierwsze słyszę ;) koniecznie napisz o tym u siebie na blogu bo powiem ci że mnie zaciekawiłaś... a co do lilla lou to tak jak pisałam niby 5+ ale Dagmara się wczoraj dorwała i popisała 3 książeczki :/

      Usuń
  7. Na dziś to tyle, ale za kilka dni będzie część 2 i tam będzie więcej efektów naszej pracy :) Sama mam zamiar coś zaprojektować - ale muszę to jeszcze przemyśleć, a jak już się do tego zbiorę to na pewno się z Wami moim projektem podzielę :).
    web developer vancouver ,
    website development vancouver ,

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)