Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Piątkowy przegląd komórkowy

piątek, 24 sierpnia 2012


Z małymi problemami coś jest... Zapraszam na PPK - to już trzeci taki post !

Prezencik :)

                                  

Wciąż bawimy się klockami Block Crayon i są one wciąż na topie :)... Nie znudziły się po 1 dniu !


Komu kawkę na poprawę humoru ???


Książka, którą aktualnie czytam : "Opowieść ojca przez mongolskie stepy w poszukiwaniu cudu".

i wizyta u dentysty 04.09 na 9:30 ;P

No a teraz powód przez, który ten post prawie nie powstał :(

... czyli choroba :(

15 komentarzy:

  1. Kochana powiedz mi ta książka ciekawa ? O ile się nie mylę to o tym chłopcu chorym na autyzm, tak ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie jestem w trakcie, ale czyta mi się ją bardzo dobrze ;) i tak dobrze napisałaś to o tym chłopcu :)

      Usuń
    2. Ja się na tą książkę własnie czaję ;)

      Usuń
    3. Ja w środę kupiłam w Empiku za 50% rabatu ;) a tych kropek nie kupiłam bo ni mogłam znaleźć :(

      Usuń
  2. A kto u Was chory - Dagmara? Co jej jest? Dużo zdrówka życzymy!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dagmara, Magda i mnie coś zaczyna łapać :( Dziękujemy

      Usuń
  3. To wszystko przez tę pogodę , raz zimno raz gorąco. U nas wczoraj upał a dzisiaj pada i chłodno :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno pogoda ma w tym swój wkład ... :(

      Usuń
    2. Chłodno? W Krakowie nadal 32 stopnie i już mam dość tych upałów!
      Na pewno pogoda ma swój wkład - moja też była chora i miała kurację antybiotykową :/

      Usuń
  4. U nas znowu deszcze i szaro nie lubie tego wogule.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba tylko Ula z tu obecnych ma cieplutko ;(

      Usuń
    2. Choć wieczorem padało to w ciągu dnia dziś było ciepło 25 stopni. Zmarzluchów zapraszam do Krakowa :)

      Usuń
  5. Oj kawka by się przydała na przebudzenie :-)

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)