Blogger Widgets Blogger Widgets

[Wiola] :)

czwartek, 19 kwietnia 2012

Witajcie. 


Ania ogłosiła już Wam moje istnienie więc postanowiłam się przedstawić.Mam na imię Wioletta ale wszyscy mówią do mnie Wiola i tak lubię najbardziej. Jestem pełnoetatowa mamą czwórki dzieci. Moi mali mężczyźni mają 12, 10 i 6 lat. Nie poddałam się jednak w marzeniach o córce i oto jest, Amelka ma 10 miesięcy i jest oczkiem w głowie całej rodziny. Postaram się pomóc Ani w pisaniu tego bloga. Co z tego wyjdzie, czas pokaże, mam jednak nadzieję, że nie zanudzę Was moimi wpisami :)


Wiola 

7 komentarzy:

  1. Witaj Wiolu :) Cieszę się, ze to właśnie Ty będziesz pomagać Ani w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  2. Witamy współautorkę :) Może wie coś o alergii i mi pomoże? http://mamakobieta.blogspot.com/2012/04/wysypka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Polecam Emolium P krem trójaktywny, polecony przez alergologa i sprawdzony.

    OdpowiedzUsuń
  5. Witaj :-)
    na pewno dasz radę :-) jak by co to pytaj, doradzimy najlepiej jak umiemy :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Hej, hej :) Witamy Wiolcię :)

    li_lia

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)