Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Grzybowa z łazankami :)

piątek, 13 kwietnia 2012

Witajcie :)


Pamiętacie o szybkich , daniach SyS , dziś o kolejnym daniu ... mianowicie :

GRZYBOWA Z ŁAZANKAMI GRZYBOWA Z ŁAZANKAMI
Skład: * makaron łazanka (43 %) (mąka pszenna , jaja , woda) ,
            * grzyby suszone (27,9 %)
            * marchew suszona 
            * sól
            * ekstrakt drożdżowy 
            * natka pietruszki suszona
            * pieprz czarny
Cena: 4,79 zł
Producent: SyS Małgorzata Wróblicka-Sysiak 
                    ul. Bobrowiecka 34a , 05-502 Kamionka
                    Tel.             22 757 40 88       , http://www.sysiak.pl/

Sposób przygotowania: Mieszankę z przyprawami wsypać do 1 litra zimnej wody, dodać 1 łyżkę masła lub oleju, zamieszać i gotować przez 10 minut. Następnie dodać zawartość torebki z makaronem i gotować jeszcze przez 10 minut, czasem mieszając. Doprawić do smaku i podawać.

Opinia producenta: Czysta Zupa Grzybowa wspaniale nadaje się na rozpoczęcie uroczystego posiłku wigilijnego. Najbardziej smakuje mi jednak z dodatkiem śmietany oraz świeżo zmielonego pieprzu. Czasami gotuję ja na wywarze mięsnym, dzięki czemu jest bardziej pożywna.

   Moja opinia: Zupa , już podczas przygotowanie pachnie suszonymi grzybami ... Jest bardzo dobra , ja osobiście jestem wielką wielbicielką łazanek (we wszelkiej postaci) , dlatego ta zupa od samego początku mnie zaintrygowała . Kolor zupy ... jak normalna grzybowa , czyli ciemno-brązowa . Smak ... jak już pisałam wcześniej wspaniały , w sumie nie do opisania , nie wiem czego to jest efektem jednak ta zupka jest jak niebo w buzi :) POLECAM !!! - i koniec ; )

Ania :)

7 komentarzy:

  1. Ale mi narobiłaś smaka!!! jak ino będę w mieście to kupuję :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki w sumie był mój zamiar ;p ... a serio pisząc szczerze POLECAM !

      Usuń
  2. A koło mnie SyS nie ma ... Buuu ... Muszę ruszyć gdzieś dalej w miasto :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ... zawsze można przez internet (ten jest koło wszystkich)

      :)

      Usuń
  3. Mniam,mniam apetyczne danie a jak pięknie przyrządzone :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh , nie skromnie powiem , że sama te PIĘKNE :p miski dłubałam :)

      Usuń
  4. Witam.
    Drogie mamusie, moja pociecha siedzi w foteliku z tyłu, za siedzeniem pasażera. Ma 4 latka i jest zapinana pasami dla dorosłych. Potrafi odpinać pasy w trakcie jazdy i wszelkie persfazje nie przynoszą efektu. Czy jest jakiś "ochraniacz" na klamrę tak, by po wpięciu pasów, zakładało się tą ochronę na klamrę i by ona uniemożliwiała wypięcie się dziecka. Poprosu zasłaniała wciśnięcie tego czerwonego przycisku w pasach.

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)