Blogger Widgets Blogger Widgets

Będzie inaczej !

czwartek, 9 lutego 2012

Nie było mnie tu dłuższy czas , ale nie dlatego , że już zrezygnowałam z prowadzenia tego bloga tylko dlatego , że brakowało czasu... Jednak w tym poście oznajmię pewną wiadomość :


Od dnia dzisiejszego tego bloga będzie współtworzyła moja mama - Ania. Ja w "swojej części" bloga w dalszym ciągu będę mówić o robótkach ręcznych , a w część mojej mamy będzie mówić o dzieciach oraz kosmetykach :). Może na ten moment ciężko jest sobie wyobrazić taki układ ale moim zdaniem będzie to fajnie funkcjonować. Każdy mój post w tytule będzie się zaczynał [Magda] , a mojej mamy [Ania].


Pozdrawiam
Magda :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)