Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] ...

środa, 22 lutego 2012

Witajcie :)
Od dziś jestem dostępna TU :) Serdecznie polecam , zapoznanie się także z blogami innych mamusiek .



***

Bebilon organizuje kolejny konkurs "Sprawdź ile wiesz o karmieniu piersią"  : https://www.bebilon.pl/konkursy/konkurs-sprawdz-ile-wiesz-o-karmieniu-piersia . Konkurs trwa: od 13.02 do 04.03.2012 . Do wygrania jest :
* 10x poduszka do karmienia Poofi
* 20x specjalny krem do pielęgnacji biustu Mustela
* 20x książka "Dieta przyszłej matki"

Pozdrawiam
Ania :)

PS.: W najbliższych dniach możecie spodziewać się opinii kolejnych produktów .

4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. ja też bym chętnie wzięła udział ale ja w ciąży nie jestem i raczej nie planuję a nagrody typowo ciążowe więc mamusią w ciąży trzeba ustąpić miejsca :)

      Usuń
    2. zgadza się...ja też ustąpię przyszłym mamą miejsca ;) Produkty z Mustela są świetne - ja miałam żel poporodowy - polecam!

      Usuń
    3. Mustela generalnie ma bardzo fajne kosmetyki z tym że drogie ...

      Usuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)