Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] WITAM !

czwartek, 9 lutego 2012

Witajcie !
Jak już wiecie z poprzedniego postu będę współtworzyła tego bloga. Doszłam do wniosku , że nazwa tego bloga jest na tyle elastyczna , że i tematy w nim mogą być bardzo elastyczne. A teraz troszkę o mnie:
Mam na imię Ania. Mam trójkę dzieci i jestem najszczęśliwszą osobą na świecie :).  
Generalnie będę pisać o kosmetykach , które "rzucą" mi się w oczy lub zdobędą moją sympatię na tyle,że będę mogła z pełną świadomością je Wam polecić. Poza kosmetykami tematem przewodnim będą DZIECI. Czyli wychowanie , żywienie i inne podstawowe sprawy :).
Pozdrawiam
Ania

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)