Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Wspieram

sobota, 18 lutego 2012

Witajcie :)
Od dziś (jak można zobaczyć na pasku bocznym) wspieram akcję   Kocham . Nie daję klasów. Zapraszam na stronę internetową akcji http://stopklapsom.pl/ . 


***
Już wczoraj wieczorem można było zobaczyć na blogu dość radykalne zmiany :) - mam nadzieję , że na lepsze ? Jeśli chodzi o zakładki typu wyprawka będzie ich więcej , myślę , że jeszcze dziś wieczorem coś :D przybędzie.

                                                   ***
Jesteśmy w trakcie testowania produktów MAM opinie w można rzec dużym stopniu napisane. Myślę , że w poniedziałek opinie będą zamieszczone. Testowanie tych produktów , a szczególnie szczoteczek dodało mi pomysłu na zakładkę :) Możecie się domyśleć o czym .

Pozdrawiam
Ania 

PS.: Pamiętacie o konkursie ? Ułatwiłam zadanie osobom chętnym , wczoraj odkryłam możliwość zaznaczenia , iż komentarze może dodawać osoba anonimowa . Działa Wam to ? Zachęcajcie znajome mamy i tatów do udziału http://mojemalecudenka.blogspot.com/2012/02/ania-szczegoy-konkursu.html  ! Pamiętajcie o zaglądaniu , komentowaniu i lubieniu fundatorów nagród :)

2 komentarze:

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)