Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Wyniki sondy konkursowej

piątek, 20 lipca 2012

Dziś o północy zakończyło się głosowanie ...

Z dość dużą przewagą głosów zwyciężyła Ula (27 głosów - 36 % ) - Gratulujemy i prosimy o adres na e-mail : magda1_1998@wp.pl . Na adres czekamy przez 7 dni , po tym terminie nagroda przepada !


                                                Która paczka wymiankowa
                                                        jest najlepsza ? 
  • 527 (36%)
  • 621 (28%)
  • 211 (15%)
  • 104 (5%)
  • 14 (5%)
  • 43 (4%)
  • 92 (3%)
  • 81 (1%)
  • 31 (1%)
  • 120 (0%)
  • 70 (0%)
  • 110 (0%)
Głosów: 74
winzipSonda na stronę

13 komentarzy:

  1. Gratulacje Ulcia, tym większe bo to ja dostałam najfajniejszą paczkę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje :-) nagroda się należy ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dziękuję :) Jestem zaskoczona wynikiem gdyż nie było mnie w Krakowie 4dni i nie miałam kontaktu z internetem, dopiero dziś odczytałam wyniki... Cieszę się :)
    Adres do wysyłki został wysłany...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nagroda jutro zostanie wysłana - wypatruj listonosza :)

      Usuń
    2. Od jutra wypatruję :)

      Usuń
    3. ;) myślę , że będzie albo jutro albo ew. pojutrze

      Usuń
  4. Ja też gratuluje :) Moja paczka za topowego komentatora doszła szczęśliwie, ale nie miałam kiedy o tym napisać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest paczka!!! Dziś doszła o 14stej :)
    Aniu jej zawartość jest wspaniała!!! Te kosmetyki z Iwostin (płyn do demakijażu i żel pod oczy) no i czekolada na gorąco - to wszystko stworzone wprost dla mnie :) A herbatkę chętnie spróbuję!
    Emilka od razu drapnęła TEDE - czyli w/g jej języka maskotkę PIESKA :) A próbka kremiku na pewno się przyda - zwłaszcza na wyjazdy!!!
    Na prawdę paczka cudna - baaaaardzo dziękuję ;) Tylko zastanawiam się co to jest w tej folii? Wygląda mi to na jakieś płatki chłodzące pod oczy??? I jak się to stosuje?
    Polecam wszystkim branie udziału w konkursach na tym blogu bo nagrody są SUPER!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapomniałam, że blog prowadzi także Wiola!!! Przepraszam...
      Dziękuję i Ani i Wioli za piękną paczuszkę :*

      Usuń
    2. Cieszymy się , że podobają Ci się nagrody :) A to w folii to maseczka kolagenowa pod oczy , poczytaj sobie na różnych forach . I oczywiście zachęcamy do podzielenia się zdjeciem nagrody na fanpage "Naszych Małych Cudeniek ..."

      Usuń
    3. Na pewno zrobię zdjęcie i dziś umieszczę na fb :)
      Cała seria kosmetyków przeznaczona jest do pielęgnacji oczu - super bo ostatnio wciąż brak mi snu więc moje oczy są popuchnięte... A ten żel pod oczy rewelacyjnie chłodzi i łagodzi!

      Usuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)