Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Wyniki konkursu TestyDziecka.pl

poniedziałek, 16 lipca 2012

  W dniu wczorajszym zakończył się konkurs "Naszych Małych Cudeniek ..." oraz platformy "TestyDziecka.pl" , a oto wyniki :





Konkurs wygrały ...


- Ania za taką odpowiedź "Na podstawie mojego kilkuletniego doświadczenia w Stanach Zjednoczonych, mogę powiedziec, że tego rodzaju testy sa tam dosc popularne, matki z tego korzystaja.. Jest mnostwo ksiazek na ten temat (na ktore tez mozna wydac i wydaje sie mala fortune :) ale jak przyjdzie co do czego, to nie wiadomo wlasciwie co jest normalne a co nie jest. Powiem wiecej ze takie testy sa duze drozsze chyba ok 100 dolarow. Ok tam jest troche wiecej dodatkowych informacji ale w sumie przeciez chodzi o sprawdzenie i upewnienie sie czy wszystko jest ok. Jasne, ze test za 20 zl taki test nie odpowie szczegolowo na wszystkie pytania ale chyba nie o to chodzi... Wydaje mi sie ze tutaj raczej chodzi o zasygnalizowanie, powaznych problemow a nie niuansnow. Slusznie ewanka zauwazyla, o czym ja sie tez przekonalam, ze rozwoj fizyczny niektorych dzieci jest czy moze byc bardzo rozny. Z tego co wiem oni rowniez prowadza jakas akcje wspolnie z miastami, i umozliwaja zrobienie testow bezplatnie dla najubozszych dzieci, co jest bardzo fajne i nie zdarza sie czesto w dzisiejszym swiecie gdzie wszyscy chca tylko zarobic. Podsumowujac, tez mi sie wydaje ze to jest fajny pomysl, zwlaszcza dla mlodych matek. I zgdzam sie ze tu bardziej chodzi o refleksje nad pytniami, i wychwycenie wiekszych zaburzen niz o szczegółowe odpowiedzi. 
Pozdrawiam serdecznie, Ania "

- Ewanka za taką odpowiedź No więc już kiedyś czytałam o tych testach na jakimś portalu, niestety nie były zbyt chwalebne, ale wracając to pytań nie trafionych, muszę stanąć w obronie jeśli chodzi o kwestie sprawności fizycznej. Moja znajoma pracuje w żłobku i często trafiają tam dzieci które mają dwa lata i ich jedyna pozycja to leżenie, o staniu przy meblach nie ma mowy, a już o chodzeniu już nie wspomnę. Niestety niektórzy rodzice nie wiem czy dla wygody czy z obawy że coś się dziecku stanie nie dbają o rozwój fizyczny. Więc jak widzicie pytania są trafione. Zależy tylko na jaka osobę trafią, ale i czytanie pytań jest podpowiedzią czy poprawnie zajmujesz się rozwojem dziecka, więc czekanie tylko na końcowy wynik nie daje tyle efektu, co przemyślenie pytań jakie są zadawane. Jeśli chodzi o ogół tych testów, jeśli sama miałam bym zrobić test to na pewno nie najmłodszemu dziecku bo już mam starsze dzieci i wiem co mogę się spodziewać po nim. Ale tam gdzie nie mam doświadczenia i nurtują mnie pytania, sprawdziłabym w tych testach i wydaje mi się że ten portal jest właśnie dla takich niepewnych i niedoświadczonych osób.

pozdrawiam ewanka 
http://swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com/ "


Serdecznie gratulujemy zwyciężczynią i prosimy o kontakt meilowy w ciągu 7 dni (tzn. do dn.23.07.12) na meila : magda1_1998@wp.pl ! Jeśli , któraś z nagrodzonych osób nie podejmie kontakt w określonym terminie nagroda przepadnie .

14 komentarzy:

  1. no to fajnie przekonam się teraz na czym polegają te testy :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  2. ach :-/ mąż zapomniał się wylogować to ja ewanka :-) tohikura to mój mąż :-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widzę , że wciągnęłaś męża w blogosferę ? :)

      Usuń
    2. no no :-) udało się, ale jako informatyk musi wszystkiego spróbować ;-D

      Usuń
  3. A już myślałam , że to Ania :) Ona nie ma konta w blogerze i nie podała też swojego bloga i boję się , że nie będzie z nią kontaktu :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Obie wypowiedzi są bardzo ciekawe!

    OdpowiedzUsuń
  5. gratuluje wygranym no i ciekawe odpowiedzi

    OdpowiedzUsuń
  6. Aniu , na twój kontakt czekamy do poniedziałku - nie pozwól by kod przepadł :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja już wykorzystałam kod :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie zdaj nam relacje. Warto kupić testy?

      Usuń
    2. Ewanka także proszę o skróconą recenzję , twoja opinia może być zupełnie inna niż moja :) ???

      Usuń
    3. Ciężko ocenić, bo mam już starsze dzieci i wiem co się spodziewać po najmłodszym. Każdym razie jestem szczęśliwa że nie wydałam tych 30 zł ze swojej kieszeni.

      Usuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)