Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Przyznaję wyróżnienia :)

sobota, 31 marca 2012


Witajcie ,
Spotkałam się kilka dni temu na pewnym blogu z takim wyróżnieniem :


Postanowiłam również tytułem "Liebster Blog" wynagrodzić blogerki , które mi imponują (swoim blogiem). Wyróżnienie to przyznawane jest 5 blogom , które mają mniej niż 200 obserwatorów . Oto wyróżnione:


Dwadzieścia malutkich paluszków
Sprytna Mama
Zaradna Mama bloguje
Babylandia
Urwiskowo


Gratuluję ! Jednocześnie zapraszam do nagradzania blogów :)


Ania

10 komentarzy:

  1. Ja też uwielbiam czytać te blogi, świetny wybór!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję , jednak troszkę żałuje , że mogłam wyróżnić tylko 5 blogów :(

      Usuń
  2. Dwadzieścia małych paluszków - bardzo wzruszająca historia ...

    OdpowiedzUsuń
  3. fajne takie wyróżnienie, przeglądnęłam wyróżnione blogi i przy pierwszym się wzruszyłam, bo to przypomniało mi o moim aniołku :-(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam to samo , gdy przeczytałam pierwszy poszpitalny post , wtedy obudziły się wspomnienia ...

      Usuń
  4. Świetny pomysł, gratuluję! :D

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)