Blogger Widgets Blogger Widgets

[Ania] Odlewy

poniedziałek, 26 marca 2012

Witajcie ,
Teraz troszkę o odlewach , a za chwilkę wyniki :)



Jeszcze dziś zatrzymaj czas …


  Nasze dzieci tak szybko się rozwijają , zmieniają się i rosną … Każdy rodzic chciałby zatrzymać czas – dosłownie, jednak tak się niestety nie da . Czas pędzi i rządzi się swoimi prawami . Czas „zatrzymujemy” na różne sposoby , m.in. fotografujemy , filmujemy ale i … ODLEWAMY !
          Jeśli lubisz niecodzienne i oryginalne pamiątki możesz być pewien , że to jest  „TO” . Odlew przywoła wspomnienia , może dzięki niemu uroni się łezka lub dwie ? Na pewno będą to łzy szczęścia , które przywołają do myśli chwile , gdy twoje dziecię było całkiem malutkie i słuchało się mamusi i tatusia we wszystkim .Odlew będzie  pamiątką niebanalną .
     Osobiście zakochałam się w tych odlewach. Jeszcze , gdy byłam w ciąży na półkach sklepowych oglądałam różnego rodzaju odciski i odlewy , jednak nie kupowałam mówiąc „Mam czas …” później sprawa ucichła . I szczęście w nieszczęściu , gdy jakiś czas temu byłam z córką w sklepie pociągnęła właśnie taki jeden odcisk i rozwaliło się opakowanie – skutkiem tego był zakup popsutego produktu. Oczywiście odcisk nie nadawał się do użytku . Jednak „coś” się we mnie ruszyło . Zaczęłam szukać i szperać w Internecie , w końcu natknęłam się na sklep Zatrzymaj Czas. Dziś jestem właścicielką , zestawu do odlewu , w którym się zakochałam …
          Od pewnego czasu na Polski rynek wchodzą coraz to piękniejsze zestawy do odlewów oraz odcisków. W zależności od wieku dziecka oraz własnych preferencji możemy zakupić zestaw do odlewu. Jest ich bardzo wiele , jednak każdy jest stworzony na podobnej zasadzie.  Oto przykładowy zestaw do odlewu , który mam w swoim domu (w formie gotowego odlewu) :
·       próbka testowa formy
·       1 saszetka formy do wykonania odlewu
·       1 saszetka gipsu o wysokim stopniu bieli
·       pędzelek
·       instrukcja
·       wiaderko
·       farbka , w jednym z 4 kolorów metalicznych lub lakier satynowy
·       podstawka drewniana
·       plastikowe miseczki oraz łyżki
powyżej wymienione są elementy MINI Zatrzymaj Czas do odlewu rączki dziecka 1-6 lat. Jeśli wolałbyś mieć pewność , że w razie potrzeby masz kolejną próbę możesz zakupić nieco powiększone zestawy. Taki odlew jest fantastyczną pamiątką , którą warto mieć . Muszę jednak przyznać , że gdy dziecko nie chce współpracować , wykonanie odlewu nie jest łatwe , a właściwie jest trudne , dlatego też niezbędne  jest, aby odlew wykonywały min. 2 osoby , u mnie w domu był on wykonywany aż albo tylko przez 3 osoby, potrzebna jest także pomoc fachowców chociaż teoretyczna pomoc fachowców. Fachowcy nie zostawiają nas samych . Do zestawu dołączony jest poradnik oraz ulotka z meilem , telefonem do właścicielki. Kontakt zarówno meilowy jak i telefoniczny jest FANTASTYCZNY , jeśli coś nie wychodzi tam możemy zasięgnąć fachowej porady. Przyznam szczerzę , że kontaktem ze sprzedającym byłam bardzo zaskoczona , właścicielka zrobiła na mnie bardzo sympatyczne wrażenie. Po nie miłym doświadczeniach z innymi sprzedającymi to była bardzo miła odmiana. 
         Ponad to warto jest – moim zdaniem – napisać imię dziecka oraz datę zrobienia odlewu. Lecz po co gdzieś pod spodem , mazakiem jeśli można do podstawki dokleić  prześliczny grawer na laminacie ? Samemu wybierasz czcionkę , kolor laminatu oraz tekst na laminacie. Grawer dodaje uroku oraz przypomina kiedy „to” było J Nie mamy wiecznej pamięci , dlatego myślę , że grawer pomoże w pamiętaniu.
    Reasumując . Odlewy są bardzo ładne i po kliku , a nawet kilkunastu latach przypominają : Jak to kiedyś było ? Jedyny minus powstaje jeśli dziecko nie chce współpracować , dlatego bardzo ważne jest by dziecko podczas wykonywania odlewu miało dobry humor. Aby nie powielać zapisanych już treści do poradnika wykonania odlewu odsyłam na stronę sklepu Zatrzymaj Czas : http://www.zatrzymajczas.net/index.php?option=com_content&view=article&id=22&Itemid=29 .
    Zatrzymaj Czas oferuje nam różne zestawy odlewów m.in. w szkatułkach , w ramkach , na podstawkach , ekonomiczne. Wszystkie odlewy oraz inne artykuły są prześliczne i w 100 % warte polecenia.  Myślę , że warto jest także wspomnieć iż właścicielką  „Zatrzymaj Czas” jest także mama , która zainspirowana oraz zmotywowana pięknem tychże pamiątek postanowiła założyć własną działalność .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)