Blogger Widgets Blogger Widgets

[ Wiola ]Zostałam otagowana ;)

niedziela, 11 listopada 2012

Została otagowana :) Dziwne słowo i w sumie pewnie nie wszyscy wiedzą co oznacza. Otóż TAG to zabawa polegająca na odpowiedzi na pytania zadane przez inne blogerki i zapraszanie do zabawy nowych uczestniczek. To nowoczesna forma łańcuszka ;) Ten tag jest inny niż pozostałe gdyż odpowiada się na pytania które wymyśliła osoba nas otagowująca, więc nie wszyscy mają takie same. 
Zostałam nominowana przez dwa blogi :
 http://swiatwedlugmoichdzieci.blogspot.com/
http://lilia.celes.ayz.pl/blog/
Oto pytania od Ewanki i moje odpowiedzi 

1. Czy masz czasem dość i myślisz o zakończeniu prowadzenia bloga.
    Czasami mam lenia absolutnego i brak weny i po prostu nie piszę ale nie    
    myślałam nigdy żeby zakończyć działalność.
2.Czy jesteś w związku małżeńskim i ile lat?
    Jestem po raz drugi mężatką , od dwóch lat.
3.Pracujesz czy zajmujesz się domem?
    Zajmuje się domem.
4.Czy święta organizujesz w domu czy raczej jedziesz do rodziny?
   I to i to :)
5. Czy masz dzieci, ile ?
    Mam czwórkę dzieci, trzech chłopaków i królewnę :)
6. Czy masz swoje ulubione fora i czy udzielasz się na nich?
    Nie mam takich.
7.Twoja ulubiona zupa?
   Ogórkowa w wykonaniu mojej mamy.
8. Czy ciasta pieczesz sama czy wolisz kupić w cukierni?
    Oczywiście, że piekę .
9. Co Cię denerwuje w moim blogu?
   Hmmm, chyba nie ma takiej rzeczy :)
10. Czy posiadasz ogród , działkę ?
    Tak, mam działkę na wsi.
11. Czy masz zmywarkę 
    Jeszcze nie ;)

A oto pytania od Li_lii
1.Jakiego tematu nigdy nie poruszysz na swoim blogu?
  Powiem szczerze, że to trudne pytanie i po zastanowieniu stwierdzam, że                            chyba nie ma takiego tematu.
2.Gdzie szukasz inspiracji do swoich wpisów, tekstów, recenzji?
  Oj bardzo różnie, recenzje piszę po przetestowaniu kosmetyków, które    zazwyczaj pochodzą ze współpracy z firmami. Inne teksty często są pomysłem mojego męża.
3.Najważniejszy wpis na Twoim blogu dotyczył..
   Był to wpis o przemocy wobec kobiet.
4.Co robisz z kosmetykiem, który nie spełnił Twoich oczekiwań?
   Jeśli nie jest to kosmetyk, którego może używać tylko jedna osoba to najczęściej trafia do którejś z moich sióstr a mam ich trzy :)
5. Czy potrafiłabyś zrobić sobie urlop od blogowania.
    Zdarza mi się .
6. Podaj swoją interpretację słowa BLOG
    Blog to dla mnie część mnie, pisana wtedy kiedy mam ochotę , wenę . Nie koniecznie musi to czytać setka osób, ważne, żeby pisanie sprawiało mi przyjemność.
7.Co Cię irytuje w blogosferze?
   Irytują mnie osoby, które kopiują wpisy innych. Drażnią mnie też recenzje ewidentnie pisane tylko po to, żeby pochwalić produkt, które się czyta i jest się pewnym , ze ta osoba w ogóle nie wie o czym pisze.
8. Czy kiedykolwiek chciałaś usunąć swojego bloga?
    Nie.
9.Jak Twoi bliscy zapatrują się na Twoją blogową pasję?
   Mąż mnie wspiera i popędza jak długo nic nie pisze. Siostry patrzą na mnie jak na dziwadło i uważają bloga za fanaberię powstałą w wyniku braku zajęcia. Tylko jedna wie jak mój blog wygląda :(
10. Najcenniejsza rada jaką dostałaś od innej blogerki?
      Nie było takiej. 
11. Dlaczego wzięłaś udział w tagowaniu.
      To chyba trzeci raz, nie jestem fanką tej zabawy ale ten tag był inny niż poprzednie.

To moje odpowiedzi. Przejrzałam zaprzyjaźnione blogi i praktycznie wszystkie zostały otagowane, więc nie będę się powtarzała i mianowała kolejny raz tych samych osób. Dziekuję dziewczyny za zabawę i dziękuje za mianowanie mnie :)
    




5 komentarzy:

  1. No i troszkę się lepiej poznaliśmy :-) chociaż po przeczytaniu tych odpowiedzi nasuwają się następne pytania :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. fAJNE PYTANIA :)i sporo o Tobie mówią chociaż niektóre rozwinęłaś dyplomatycznie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, przepraszam, że odpisuję dopiero teraz, ale Laura ma od pewnego czasu straszną alergię na drzemki i niestety trudno mi się zorganizować. Dziękuję Ci serdecznie za zaproszenie do zabawy i zapraszam do mnie po ciasteczko :*

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)