Blogger Widgets Blogger Widgets

[ wiola ] Piątkowy Przegląd Komórkowy

piątek, 16 listopada 2012

Dzisiaj przegląd krótki, jak wszystkie ostatnio. Razem z jesienią opanował mnie zupełny leń i brak chęci do niczego :( Jak ja nie cierpię zimna i takiej pogody jak ostatnio, szaro, ponuro, mgliście. Oby do wiosny ;)

W tamtym tygodniu wiewiórki a dzisiaj kaczki.Jeszcze jest ich mało ale zimą jest całe mnóstwo.

Mój łup z tego tygodnia. płaszczyk dla Krystianka

Miałam wenę w środę. Okna pomyte, firanki poprane :)

Lubię takie kwiaty: zapominasz nie podlewasz a one i tak kwitną .

Książka i gorąca herbata. Najlepszy sposób na relaks.






4 komentarze:

  1. Książka i herbatka... mmm... u mnie to ostatnio przejaw największej rozpusty... stęskniłam się już za dobrą lekturą w fotelu, z kubkiem gorącej herbaty, w ciszy i spokoju... Stanę na rzęsach, a zafunduję sobie taki seans w weekend. No i przydałby mi się taki kwiatek :)
    Buziaki na dobranoc :*

    OdpowiedzUsuń
  2. sliczny plaszczyk...a u nas cudnie bylo dzis...zapraszam do mnie na rozdanie http://zwyczajnamama.blogspot.com/2012/11/krotkie-podsumowanie-i-niespodzianka.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam parę książek Nory Roberts :-) przyjemnie się ją czyta :-) A o oknie to mi nawet nie przypominaj, już nawet z daleka widać jak wiszą piękne firany pajęczyn :-/

    OdpowiedzUsuń
  4. O kwiat :) U nas się nie trzymają. Zawsze zapomnę podlać :/

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)