Blogger Widgets Blogger Widgets

Pachnąca kąpiel :)

poniedziałek, 11 lutego 2013

Jakiś czas temu udało mi się nawiązać współpracę z firmą Tanex , która jest wyłącznym dystrybutorem holenderskich  kosmetyków Hergon. Są to głównie kosmetyki do włosów i ciała a także seria specjalistycznych kosmetyków dostępna głównie w salonach fryzjerskich.


Moja paczuszka zawierała cztery kosmetyki, szampon, odżywkę, glicerynowy krem do ciała i dzisiejszego bohatera postu czyli Kid's - dziecięce mydełko pod prysznic i do kąpieli Crazy Jungle


Mydło zapakowane jest w dużą 90 ml butelkę z pompką. Uważam, że taki sposób aplikacji sprawdza się i przy maluchach bo jedną ręką możemy zaaplikować kosmetyk , jaki i przy starszakach bo zapobiega wylaniu na raz do wanny całej butelki płynu. Pompka działa bez zarzutu, jedna aplikacja wystarcza do umycia Ameli. Chłopaki do wanny leją dużo więcej ;) są wielkimi fanami dużej ilości piany a ten płyn fantastycznie się pieni a do tego wprost nieziemsko pachnie. Stał się ulubionym płynem moich synów, na szczęście jest bardzo wydajny i jeszcze na jakiś czas wystarczy. Jest dość gęsty, nie spływa z dłoni do wody, możemy łatwo się umyć. Jest testowany dermatologicznie i nie szczypie w oczy. Polecany dla dzieci od 3 roku życia ale Amelka też czasami się w nim kąpie i nic się nie dzieje, nie podrażnia ani nie wysusza skóry.


Firma oferuję 3 wersje zapachowe, tak więc każdy wybierze coś dla siebie. Na stronie internetowej kosztuje prawie 16 zł. Nie wiem jak teraz ale kiedyś (kiedy jeszcze tam pracowałam) był dostępny w Drogeriach Natura. 
Płyn bardzo nam się spodobał , polecamy :)



8 komentarzy:

  1. Używałam tego płynu. Jest doś fajny. Bardzo wydajny jak u mnie tylko nie czuć żadnego zapachu.
    http://roznosci-probki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. słyszałam o tej marce na innym blogu, ogólnie nie miałam przyjemności go jeszcze spotkać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Co tam mydełko- jaki boski miś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Amelki prezent od Mikołaja ale ona go wyjątkowo nie lubi :(

      Usuń
    2. Podpisuję się pod komentarzem Ewy ;) Miś jest świetny. Ale poza tym dobrze że mydełko się sprawdziło.

      Usuń
  4. P.S.
    Zostałaś u mnie otagowana. Zapraszam do zabawy :)
    http://lilia.celes.ayz.pl/blog/uncategorized/its-only-a-picture-tag/

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam wcześniej o tej firmie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja także nie słyszałam... Dużo pianki to dużo radości - moja Emila podobnie jak Twoi synowie, takę jest fanką pianki ;)

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)