Blogger Widgets Blogger Widgets

czwartek, 21 lutego 2013

Dzisiaj o dwóch kosmetykach do pielęgnacji włosów, które dostałam do testów od firmy Tenex, będącej wyłącznym dystrybutorem kosmetyków



Szampon migdałowy, przeznaczony do każdego rodzaju włosów. Producent podaje,że szampon produkowany jest na bazie naturalnych składników. Nawilża i odbudowuje strukturę włosa, nadaje miękkość , blask i działa antyelektrostatycznie. Włosy zwiększają swoją objętość i łatwo się rozczesują . 
A jak jest na prawdę ? 
Pierwsze wrażenie było bardzo dobre. Szampon pięknie pachnie, ma odpowiednią konsystencje i już mała ilość wystarcza do uzyskania obfitej piany. Niestety to koniec plusów tego produktu :(
Po spłukaniu okazało się, że włosy są strasznie poplątane i ciężko było je rozczesać. Nie zauważyłam efektu powiększenia objętości a szkoda bo mam cienkie włosy i push up by się przydał ;) Do tego producent źle dobrał opakowanie, szampon jest zakręcany a szyjka butelki bardzo szeroka, przez co na raz bardzo dużo się wylewa. Niechcący podczas mycia strąciłam butelkę z wanny i dużo szamponu się wylało na podłogę. Szampon w sklepie internetowym kosztuje 8,49 zł , niby nie dużo ale uważam , że nie warto. 




Kolejne podejścia do tego szamponu robiłam łącząc go w duecie z odżywką.

Producent zapewnia nas, że odzywka sprawi, że nasze włosy odzyskają połysk i staną się miękkie i łatwe do rozczesania. Ma też zapobiegać elektryzowaniu się włosów. Oparta jest na naturalnych składnikach, zawiera wyciąg ze słonecznika. Polecana do wszystkich rodzajów włosów. Producent zaleca nałożenie jej na umyte włosy i wmasowanie aż do uzyskania piany a następnie obficie spłukać.
Po przygodach z szamponem nie wiedziałam czego się spodziewać . Okazało się jednak, że odżywka to bardzo przyjemny produkt. Ładnie, delikatnie pachnie , konsystencja jak każdej odżywki. Nie uzyskałam efektu pienienia się na włosach o którym wspominał producent. Po użyciu włosy są bardzo miękkie, łatwo się rozczesują i zdecydowanie mniej się elektryzują . Czasami po zdjęciu czapki wyglądałam jak by mnie piorun trafił a po tej odżywce włosy zostają na swoim miejscu :) Można ją kupić w sklepie internetowym, niestety dzisiaj strona producenta coś wariuje i nie powiem Wam jaka jest jej cena.

Dziękuję firmie Tenex za udostępnienie mi tych produktów do testów .







4 komentarze:

  1. Mam tej firmy lakier do włosów, ale strasznie włosy są lepiące po nim :-/

    OdpowiedzUsuń
  2. Migdałowy bardzo mi odpowiada, niezwykle delikatny :)

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)