Blogger Widgets Blogger Widgets

PRZEPRASZAM ...

czwartek, 19 stycznia 2012

Przepraszam Was ,że mnie tyle nie było , ale ten tydzień był i jeszcze jutro będzie bardzo ciężki. Wszyscy nauczyciele na łeb na szyję zapowiadają sprawdziany , kartkówki itp.... ten tydzień był dla mnie BARDZO CIĘŻKI ... i choć mój aparat już od poniedziałku jest w domciu nie mam chwili wytchnienia by zrobić , ładne i staranne zdjęcia. Jednak dziś postanowiłam wziąć się w garść i w końcu je zrobić jaki jest tego efekt - jestem padnięta.... W każdym razie zdjęcia są :) jednak muszę Was jeszcze raz przeprosić bo ich w tym poście nie dodam ... muszę znaleźć nośnik by kartę do niego i zdjęcia na bloga. Więc zdjęcia za niedługo niedziela-poniedziałek . Dlaczego tak późno - bo jutro po południu wyjeżdżam na biwak harcerski :) Harcerstwo to moja miłość więc wybaczcie że mnie nie będzie.

***
Dotarła dziś do mnie nagroda z candy z bloga http://mtoto-wangu.blogspot.com/  SERDECZNIE DZIĘKUJĘ :) Bronsoletka i naszyjnik prześliczny ... a BUDYŃ mniam :)

PS.: Zdjęcia nagród również zrobiłam

Pozdrawiam
Magda

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)