Blogger Widgets Blogger Widgets

Pech i szczęście w jednym ...

wtorek, 10 stycznia 2012

czyli mój dzisiejszy dzień....

Witam :)
dziś jakiś kogel-mogel zgubiłam klucze do szafki szkolnej a gdy chciałam zrobić zdjęcia moim pracom by wrzucić tu nie wiadomo dlaczego zepsuł mi się aparat :( co niestety uniemożliwiło mi wzbogacenie mojego bloga... ale dzień miał dla mnie jeszcze miłe niespodzianki :) wygrałam pierwsze w życiu candy i udało się kilka dobrych ocenek w szkole złapać a po za tym skończyłam robić kolczyki i bronsoletkę :)

Ale w tym momencie chciałam podziękować nitkowa_czarownica  ,że wyprowadziła mnie z błędu i chciałam powiedzieć że będę go eliminować już troszkę za mną :)
Oby jutrzejszy dzień był lepszy i witam pierwszą obserwatorkę jest mi bardzo miło :)


Pozdrawiam
Magda :)

1 komentarz:

  1. Trzymasz w napięciu Madziu ;) czekam na Twoje prace :)
    Gratuluję wygranej i widzę, że "podlinkowujesz" banerki, o to właśnie chodziło :)
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

To jest NASZ blog i są tu NASZE opinie , jednak Ty możesz mieć SWOJĄ i nikt nie ma nic przeciwko temu . Jednak miej troszkę odwagi i nie pisz jako ANONIM :)